شمارش معکوس برای افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راه باقرشهر

شهردار منطقه ۱۹ از تسریع در عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راه باقرشهر و آغاز شمارش معکوس برای افتتاح این پروژه ۱۰ ساله خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راه باقرشهر گفت: با بهره برداری از این پروژه ضمن کاهش بار ترافیکی در مسیر جاده قدیم قم، علامه عسگری و بلوار باقرشهر و کهریزک، شاهد تسهیل دسترسی به بهشت زهرا (س) و افزایش امنیت تردد در این مسیر مواصلاتی مهم و پرتردد خواهیم بود.
او با اشاره به گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات عمرانی این پروژه گفت: با ورود جدی شهرداری منطقه ۱۹ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به این پروژه، سرعت کار اجرایی افزایش یافته و مسیرهای باقیمانده تقاطع در حال تکمیل است.
شهردار منطقه با اشاره به مسیرهای اجرایی در این پروژه افزود: در حال حاضر زیرگذر شمال به شمال، دوربرگردان شمال به شمال، دوربرگردان جنوب به جنوب، محور جنوب به شمال، شمال به جنوب و زیرگذر علامه عسگری تکمیل شده و مسیر انتهای زیرگذر علامه عسگری (محور T) نیز در مرحله آسفالت است.
به گفته هدایت؛ اجرای ۷ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت و ۵ هزار و ۲۰۰ متر جدول و کانیو از اقدامات عمرانی شهرداری این منطقه برای تکمیل پروژه است.  

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 15033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =