تجهیز سایت‌های برف‌روبی منطقه ۴ به امکانات زمستانی

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۴ همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و در آستانه فصل سرما، از راه‌اندازی و تجهیز ۱۰ سایت برف‌روبی در نقاط مختلف منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم با اعلام این خبر افزود: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و  با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بارش های ناگهانی باران و برف و به منظور جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی معابر و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان، سایت های برف روبی نواحی ۹ گانه تجهیز  و در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
معاون شهردار منطقه ۴ از فعالیت ۱۰ سایت برف روبی مجهز به امکانات مناسب و تجهیزات و خودروهای مورد نیاز برف روبی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در این راستا، ۱۰ سایت برف روبی در نواحی نه گانه به تجهیزات زمستانی مجهز شد و از این تجهیزات می توان به بیش از ۲۱ دستگاه ماشین الات تخصصی برف روبی، بیش از  ۲۰ هزار  کیسه شن و نمک و مخازن زرد رنگ جهت نصب و استقرار در نقاط حساس و شیب دار و رمپ و لوپ های بزرگراه ها و نقاط حساس برای استفاده در زمان بارش اشاره کرد.
او در پایان گفت: در این فصل از اهم وظایف اداره خدمات شهری و نواحی نه گانه جلوگیری از مسدود شدن جوی ها و کانال ها در صورت بارندگی و رفت و روب و نظافت شهر است.
    
 

۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 15082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =