اجرای ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۷

پنجشنبه این هفته طرح تحول نگهداشت شهر منطقه ۱۷ به شکل ویژه در محله ابوذر مسیر تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدرضا بیات به اجرا در آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، طرح تحول نگهداشت شهر هر هفته در روزهای پنجشنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۲ ظهر با تمامی تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ به اجرا در می آید، اما این هفته به دلیل برگزاری تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدرضا بیات این طرح در محله برگزاری مراسم به شکل ویژه به اجرا در آمد.

طرح تحول نگهداشت شهر در پنجشنبه ۱۱اذر ماه در محله ابوذر منطقه ۱۷ در دو مرحله اجرا شد، که نخستین مرحله از ساعت ۶  تا ۹ صبح و مرحله دوم بعد از برگزاری تشییع پیکر شهید از میدان جلیلی تا خیابان ابوذر مسیر تشییع با تمامی امکانات معاونت خدمات شهری و محیط زیست صورت گرفت.

با توجه به اهمیت موضوعات  طرح تحول نگهداشت شهر و مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید مدافع حرم که با استقبال مردم شهید پرور صورت گرفت، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ اقداماتی شامل رفت و روب و نظافت، شستشو،  لایروبی انهار، رسیدگی به فضای سبز و پاکسازی جداره های شهری و... را اجرا کرد. 

برپایی چند ایستگاه صلواتی در میدان جلیلی، میدان ابوذر و خیابان ابوذر و توزیع پرچم و گل بین حاضران مراسم تشییع از دیگر اقدامات صورت گرفته بود. 

شایان ذکر است؛ از چند روز قبل از اجرای طرح اقدامات زیباسازی شامل حذف پوسترهای زاید شهری، نصب بنرهای تبلیغاتی مراسم تشییع پیکر پاک شهید بیات و تهیه کلیپ از تصاویر این شهید بزرگوار در ۸ تلویزیون شهری منطقه به نمایش درآمد.

در این طرح ویژه تجهیزات و نیروی انسانی ادارات خدمات شهری، پسماند، ساماندهی، فضای سبز، مسیل ها، زیباسازی و شهرداری سه ناحیه منطقه۱۷ مورد استفاده قرار گرفت.

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 15104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =