ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در منطقه ۲

سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر، ساماندهی اصناف آلاینده و مزاحمت‌های شغلی اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح تحول  نگهداشت شهر و ایجاد توسعه پایدار شهری ، عملیات شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در حال اجراست.
او افزود:درهمین راستا نسبت به صدور اخطار و پیگیری پرونده های مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری هابه اصناف و کارگاه های مزاحم واقع اقدام شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری  منطقه ۲ افزود: در مرحله اول به صاحبان اصناف اخطار داده می شود و  در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف، این واحدها پلمپ خواهندشد.
او همچنین به ساماندهی خودروهای اسقاطی اشاره کرد و گفت:در این طرح به تمامی خودروهای اسقاطی که مدت هاست در محله ها و معابر پارک شده اخطار جهت جمع اوری ابلاغ می شود  و در صورت تکرار و توجه نکردن به اخطارهای شهرداری از منطقه جمع آوری و به پارکینگ منتقل خواهند شد.
جعفری افزود: ایجاد نظم عمومی در معابر، کاهش آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از اهداف مهم این طرح عملیاتی است.

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 15119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =