افتتاح پروژه‌های مناسب‌سازی شده بوستان نرگس در منطقه ۲۱

با حضور حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱، معاونین و مدیران ارشد اجرایی، دبیران شورایاری، مسئولین کانون‌های معلولین و برخی از شهروندان توان‌یاب ورودی غربی پایتخت، از پروژه‌های مناسب‌سازی شده و قابل بهره‌برداری برای معلولین در بوستان نرگس رونمایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این برنامه مناسبتی اظهار داشت: مدیریت شهری می بایست برای عزیزان توان یابی که هرکدام به علتی از نوعی ناتوانی جسمی و حرکتی رنج می برند، با توجه به امکانات موجود؛ شرایط عبور و مرور و حضور آنان در بستر و متن اجتماع را تسهیل کند.

کاشانی پور تاکید کرد:  بسترسازی به منظور سهولت استفاده معلولین از تمامی امکانات و مواهب شهری باید به نحوی پیگیری شود که برای سایر اقشار شهروندی در دستور کار قرار گرفته و شهروندان توان یاب نیز باید از شرایط برابر برخوردار باشند.

شهردار منطقه۲۱ با اشاره به این اصل که شهروندان ما خیرخواه و نوع دوست هستند، بیان کرد: اگر مردم ببینند مدیریت شهری تلاش خود را در زمینه های زیرساختی و مناسب سازی معابر ویژه معلولین انجام داده، آنان نیز وارد عمل می شوند و مشارکت می کنند و در مقابل اگر مدیریت شهری در انجام وظایف خود کوتاهی کند دید عمومی و نگاه جامعه نیز تغییر خواهد کرد و اصل مهم مشارکت دچار خلل و مشکل خواهد شد.

او تاکید کرد: در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی، افتخار آفرینی جامعه معلولین بسیار فراتر از میانگین جامعه است و این موضوع خود مبین این است که این عزیزان بسیار توانمند و غیور هستند و باید حمایت های لازم از آنان انجام شود.

کاشانی پور در خاتمه با بیان این که احترام و توجه به معلولین می بایست به صورت عملی و در قالب اجرای طرح های زیرساختی و تسهیلاتی باشد، اظهار داشت: شهرداری تهران به عنوان نهادی اجتماعی و خدمات رسان همواره در کنار جامعه معلولین بوده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده مدیریت شهری در منطقه۲۱ این سیاست و مسیر را به بهترین و کامل ترین شکل دنبال کنیم.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 15146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =