عدم پذیرش معتادان متجاهر در مراکز درمانی یکی از چالش‌های جدی است

توکلی‌زاده گفت: پذیرش نشدن معتادان متجاهر به‌ویژه دارای زخم باز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها یکی از چالش‌های جدی در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر است.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد امین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست بررسی آسیب های اجتماعی تهران با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر که امروز یکشنبه ۱۴ آذرماه، با حضور دیگر دستگاه های دارای مسئولیت در این بخش برگزار شد در تشریح گزارش اقدام های انجام شده از جلسه پیش این ستاد تا به امروز گفت: اقدام های خوبی در حوزه معتادان متجاهر انجام شده است و قرار بر این شد جانمایی ۵ هزار نفری سهم شهرداری تهران در جمع آوری معتادان متجاهر را پیش ببریم که در این زمینه از مرکز اخوان نیز بازدید هایی داشتیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: در ادامه اقدام های انجام شده جلسه مفصلی با قرارگاه ثارالله برگزار کردیم و در ادامه نیز تعدادی مرکز جدید نیز در شهرداری تهران جانمایی شد تا از ظرفیت شهرداری تهران در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر استفاده شود.

توکلی زاده ادامه داد: درخواست من پیرامون خانه های پلاک قرمز است که فهرست آن‌ها احصاء شده است زودتر در اختیار ما در شهرداری قرار داده شود و کاربری جدید که در منطقه ۱۲ برای خانه های پلاک قرمز تعریف شده است در دستور کار قرار دارد و در ادامه اقدام های انجام شده باید به این نکته تاکید کنم با برودت دما و بارش باران در چند روز گذشته هدایت افراد بی خانمان به مراکز گرم تشدید شد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید در بحث جمع آوری معتادان متجاهر به آن اشاره شود موضوع پذیرش نشدن معتادان متجاهر دارای زخم باز در مراکز درمانی و بیمارستان ها است که ما در مدیریت شهری توانستیم تنها در یک بیمارستان کار پذیریش معتادان متجاهر را انجام دهیم.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 15163

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =