امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نیرو و منطقه ۳

در راستای اجرای طرح کاپ و تفکیک پسماند در مبدا، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت نیرو و شهرداری منطقه ۳ امضا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست درباره تفاهم نامه اجرای طرح کاهش پسماند(کاپ) بین شهرداری و وزارت نیرو گفت: بر این اساس طرفین ملزم به ارتقای سطح تفکیک پسماند در مبدا و حفظ محیط زیست شهری می شوند.

او افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، شهرداری منطقه ۳ و وزارت نیرو برنامه های مدونی را برای دستیابی به الگویی مناسب جهت سایر نهادها و سازمان ها پیش بینی می کنند.

سیگارودی گفت:  برای اجرای طرح کاپ تاکنون ۲۰۰ عدد مخزن کارتن پلاست و ۱۴ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری چرخدار تحویل وزارت نیرو شده است.  

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت:آموزش حضوری این طرح، اعزام خودروی ویژه برای جمع آوری و دریافت پسماند های خشک در روز های تعیین شده و تحویل مخازن ذخیره سازی موقت از تعهدات شهرداری منطقه در تفاهم نامه طرح کاپ است.

لازم به ذکر است؛ آموزشگران طرح کاپ با حضور در مدارس، جنب غرف بازیافت، مراکز مذهبی، منازل، مجتمع های بلند مرتبه، میادین میوه و تره بار و درمانگاه های منطقه ۳ اطلاعات ارزشمندی درباره تفکیک پسماند در مبدا به مخاطبانشان ارائه می کنند.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 15165

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =