قدردانی چمران از بازدید سرزده رییس جمهوری از هرندی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از اقدام بی سابقه رییس جمهوری در بازدید سرزده از محله شهید هرندی گفت: امیدواریم با این اقدام برنامه هایی که تدوین می شود، برای اصلاح این منطقه و محله هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به بازدید سرزده آیت الله رییسی ریاست محترم جمهور از محله شهید هرندی، گفت: در ابتدا لازم است خاطر نشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می گویند، شهید هرندی* از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می شناسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از آقای رئیس جمهور تشکر می کنیم که در اقدامی بی سابقه به صورت سر زده از یک محله شهر بازدید کردند.

چمران افزود: سابقه نداشته یک رئیس جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند و ما امیدواریم در این محله که گفته می شود خطر آفرین است با این حضور راحت، دوستانه، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز آنجا تامین شود.

او بیان کرد: امیدواریم با این اقدام برنامه هایی که تدوین می شود، برای اصلاح این منطقه و محله هر چه سریعتر اجرایی شود.

تصویب یک فوریت طرح اصلاح تعارض منافع

 در بیست و نهمین جلسه شورا یک فوریت طرح اصلاح تعارض منافع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند. 
مهدی چمران در این باره گفت: آنچه امروز به تصویب می‌رسد، تصویب متن‌نیست، این طرح اصلاح می شود و بعد طرح اصلاح شده مجدد در صحن شورا به رای گیری گذاشته می شود. 
در نهایت یک فوریت این طرح با  18 رای موافق به تصویب رسید

* رضا هرندی روز عملیات ترور حسنعلی منصور پشتیبان محمد بخارایی بود و توانست پس از پایان عملیات از صحنه بیرون آید، ولی وقتی که می‌خواست وسایلش را از خانه بردارد و به اتفاق مرتضی نیک نژاد زندگی مخفی را آغاز کند، دستگیر شد. او در سحرگاه ۲۶ خرداد ۱۳۴۴ تیرباران شد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 15166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =