برپایی «غرفه بدون پسماند» سازمان مدیریت پسماند در برج میلاد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با برپایی غرفه‌ای در برج میلاد، نخبگان و پذیرفته‌شدگان برتر کنکور ۱۴۰۰ را با آخرین طرح‌ها و پروژه‌های زیست‌محیطی این سازمان آشنا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو، در نشستی باحضور پذیرفته شدگان برتر دانشگاه‌های مطرح تهران در کنکور ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد. سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران این فرصت را مغتنم شمرده و با استقرار غرفه بدون پسماند در برج میلاد (محل برگزاری نشست) تلاش می‌کند تا ضمن معرفی آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها و طرح‌های زیست محیطی در حال اجرای خود از نقطه نظرات نوآورانه و پیشنهادهای خلاقانه نخبگان حاضر در این نشست برای بهبود روش‌ها و مدیریت بهینه پسماند در شهر تهران بهره‌مند شود.

همچنین در این غرفه نیازهای سازمان مدیریت پسماند در حوزه‌های فناوری و تکنولوژی‌های نوین در قالب یک فایل در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد تا با مشارکت در بانک ایده‌های خلاقانه گام مهمی در افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی برداشته شود.

گفتنی است؛ غرفه بدون پسماند سازمان مدیریت پسماند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در برج میلاد برپا خواهد بود و جزئیات تمام برنامه‌ها که با هدف ترویج فرهنگ کاهش تولید پسماند و تفکیک در مبدا انجام شده است، در اختیار نخبگان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.
 

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: 15182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =