خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید وجه‌اشتراک تمام کارها در شهرداری باشد

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون سازمان بازرسی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم گفت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم است و باید از مجموع امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های فردی و سازمانی برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم.

او لازمه این خدمت به مردم را ارتقاء ساختارها، سیستم ها، فرایندها، کاهش فساد و تخلف و بهینه کردن کارها دانست و عنوان کرد: باید این روحیه، انگیزه و نگرش را داشته باشیم تا بتوانیم ارتقاء کارمندی و سیستم ها را محقق کنیم.

گودرزی پیشگیری، شناسایی و رفع مشکلات مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم زمان انتظار شهروندی که از مترو استفاده می کند را از ۴ دقیقه به ۳ دقیقه کاهش دهیم، از خرابی تجهیزاتی همچون پله برقی جلوگیری و در صورت خرابی نیز به سرعت موارد را رفع کنیم یا اجازه ندهیم تاخیر قطارها بر اعصاب و روان مردم تاثیر بگذراد، همه اینها مستلزم داشتن روحیه و نگرش درست است.

او افزود: باید برای اصلاح رویه بین دستگاه ها و هماهنگی بهتر؛ ساختارها و آیین نامه ها را بازنگری و چگونگی قراردادها و واگذاری ها و پیمان ها را شفاف سازی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: اگر در کارها اولویت و موضوع اصلی مان مردم و زندگی بهتر  آنها باشد می‌توانیم  خودمان را وقف کنیم، تجربه هایمان را به همراه ایده ها، خلاقیت ها و نوآوری ها بیاوریم  تا به یک شرایط بهتر برای خدمت رسانی به مردم برسیم.

گودرزی تصریح کرد: داشتن این روحیه در مجموعه ای مثل مترو که روزانه چندین هزار نفر مسافر دارد ملموس تر است. به طور حتم، با تلاش و همراهی می توانید این اهداف را عملیاتی کنید تا مردم احساس کنند می توانند راحت تر در شهر تردد کنند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه شهردار تهران خود را نوکر مردم می‌داند و شعار هم نمی‌دهد، تاکید کرد: این ادبیات باید گفتمان همه ما باشد؛ نگاه ارباب رعیتی نسبت به پرسنل و مردم باید فراموش شود و باید همه افراد با صلاحیت‌هایی که دارند کنار هم باشند؛ اگر نگاه همان نگاه خدمت به مردم باشد نحوه کار و پیگیری های دستور جلساتمان نیر خیلی متفاوت می شود.

مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز با بیان اینکه بازرسی یک پایه محکم برای مدیریت ارشد است، اظهار کرد: دستگیری به معنی مچ گیری نیست و بازرسی با نگاه پیشگیرانه کمک می‌کند تا قبل از اینکه اتفاقی بیفتد کارها در مسیر صحیح انجام شود.

مومنی‌ها مدیر سابق بازرسی شرکت بهره برداری مترو هم با تاکید بر اینکه فعالیت در شرکت بهره‌برداری مترو بدون خرد جمعی و کمک همکاران امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: این شرکت با توجه به حجم وسیع خدمت رسانی به مردم از جایگاه ویژه ای  برخوردار است و کوچکترین مشکل در مترو می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

در ادامه سقط فروش مدیر جدید بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گفت: مترو به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارایه می دهد و امیدواریم به پشتوانه همه دوستان بتوانیم خدماتی که به شهروندان ارائه می دهیم را ارتقاء بخشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات امیراحمد مومنی‌ها تقدیر به‌عمل آمد و طی حکمی از سوی رییس سازمان بازرسی، روح اله سقط فروش به عنوان مدیر بازرسی جدید شرکت بهره‌برداری مترو منصوب شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 15185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =