لزوم شناسایی و پلمب ایستگاه‌های غیرمجاز زباله‌گردی

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند بر ضرورت شناسایی و پلمب ایستگاه‌های غیرمجاز زباله‌گردی تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شادی مالکی معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان با اشاره به این موضوع گفت: در راستای مقابله با پدیده ناهنجار زباله گردی و اثرات سوء محیط زیستی و اجتماعی مترتب بر آن، احصا و شناسایی ایستگاه های غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک و جمع آوری و پلمپ این ایستگاه‌ها، در دستور کار قرار گرفته است. 
او توضیح داد: در این راستا ضمن بازدید مستمر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و همچنین تقویت نظارت ناظرین، جلوگیری از فعالیت عوامل غیرمجاز و مقابله جدی با پدیده زباله گردی صورت می پذیرد. 
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه زباله گردی و تفکیک غیر اصولی پسماندها می تواند منجر به شیوع بیماری‌ها و به‌ خطر افتادن سلامت شهر و شهروندان و زمینه بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی شود، گفت: همچنین سایر اقدامات این معاونت در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح تفکیک پسماند در مبدا از جمله افزایش زیرساخت های تفکیک از مبدا، هوشمند سازی و آموزش و اطلاع رسانی نیز در کنار این موارد می‌تواند به کمرنگ نمودن پدیده ناهنجار زباله گردی کمک شایانی کند.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 15203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =