رونمایی از تجهیزات زمستانه منطقه ۴ در نخستین مانور برف‌روبی

شهردار منطقه ۴ گفت: با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات و آماده‌باش نیروهای مستقر در ایستگاه‌های برف‌روبی، زمستان آرامی را در شرقی‌ترین نقطه تهران تجربه خواهیم کرد.

به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، محمدرضا پوریافر در حاشیه برگزاری مانور رونمایی از تجهیزات زمستانی که با حضور مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از معاونان و شهرداران نواحی برگزار شد، گفت: همانند سنوات گذشته، ۹ سایت برف روبی به  همراه سایت مرکزی و چندین  ایستگاه سیار در سطح نواحی ۹ گانه با در نظر گرفتن تقریبا ۴۰۰ کیسه شن و نمک در زمستان امسال آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.
او اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بحران های احتمالی و غافلگیری در زمستان، ماشین آلات مخصوص برف روبی شامل ۴۳ دستگاه کامیون، ۵۰  دستگاه خاور و ۵ دستگاه جرثقیل در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.
شهردار منطقه ۴  در ادامه گفت: در این راستا در آستانه فصل زمستان تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص اسکان عوامل انسانی برف روبی تجهیز شده اند و تقریبا ۳۰۰ نیروی انسانی با تجهیزات آماده به خدمت هستند.
پوریافر خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و وجود شرایط جوی ناپایدار در اواخر فصل پاییز، با تمام توان نسبت به پاکسازی معابر حین بارش برف و یخ زدگی ها اقدام خواهد شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 15210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =