مدیر روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو برگزیده جشنواره ملی انتشارات شد

محسن محمدیان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات به عنوان برگزیده ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی امروز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی  برگزار شد.

در قسمت رقابتی این جشنواره  بیش از هزار و ۵۰۰ اثر در ۱۱بخش ادبیات (مستندسازی - داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گفتند و براساس رای هیات داوران، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه  به عنوان برگزیده ملی در نحوه ارایه آثار رتبه اول، عکس رتبه اول، صفحه آرایی رتبه دوم،  مولتی مدیا رتبه دوم و  در بخش خبر رتبه سوم را کسب کرد و از محسن محمدیان مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدا تندیس و لوح تقدیر شد.

گفتنی است؛ این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی باهدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی برگزار شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 15233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =