نخستین دیدار و گفتگوی شهردار منطقه۲۱ با شهروندان و صاحبان صنایع

شهردار منطقه ۲۱ در نخستین دوشنبه پاسخگویی دور جدید مدیریت شهری در منطقه، همزمان با پانزدهمین روز از آذر ماه، به درخواست های شهروندان و صاحبان صنایع و کارآفرینان رسیدگی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در قالب اجرای طرح "دوشنبه های پاسخگویی" نخستین جلسه ملاقات مردمی حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با شهروندان در سال۱۴۰۰، با "رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی" در پانزدهمین روز از آذر ماه برگزار شد.

در جلسه ملاقات مردمی امروز؛ بررسی شرایط تولیدکنندگان بخش صنعتی منطقه۲۱، تامین نیازهای شهری شهروندان و پیشبرد طرح های مشارکتی در دستور کار قرار گرفت.

او در این جلسه با تاکید بر شعار "جهش تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زادیی ها"  و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بر حمایت از صنایع افزود: در دوره مدیریت فعلی این سخن و شعار سرلوحه انجام اقدامات خواهد بود؛ چرا که تکلیفی است که از سوی ولایت فقیه بر عهده ما گذاشته شد. التزام همه جانبه نسبت به قوانین و قواعد نیز اصلی اساسی است.

کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در این دیدار شنونده درخواست ها و مشکلات شهروندان و صاحبان صنایع و کارآفرینان بود و درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطروحه، دستوراتی جهت مساعدت صادر کرد.

لازم به ذکر است؛ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت ملاحظات مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان پایتخت می توانند برای اخذ وقت ملاقات مردمی و ثبت درخواست خود به سامانه publicmeeting.tehran.ir و همچنین اداره روابط عمومی منطقه۲۱ مراجعه کنند.

۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 15242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =