خط مقدم جریان انقلاب، آسیب‌های اجتماعی است

توکلی‌زاده با بیان اینکه خط مقدم جریان انقلاب آسیب‌های اجتماعی است، نوشت: به هر میزان برای آسیب‌های اجتماعی وقت بگذارید کم است سال‌ها کوتاهی و عقب ماندگی داریم و دشمن هزاران کیلومتر در سرزمین ما نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در صفحه کاربری توییتر خود نوشت:برخی دوستان ایراد می آورند که زندگیت شده آسیب های اجتماعی، اولا سعی می کنم متوازن به موضوعات بپردازم ولی هرکسی جای بنده بود متوجه می شد که خط مقدم جریان انقلاب آسیب های اجتماعی است.

به هر میزان برای آسیب های اجتماعی وقت بگذارید کم است سال ها کوتاهی و عقب ماندگی داریم و دشمن هزاران کیلومتر در سرزمین ما نفوذ کرده و بیخ گوش ما است اوضاع عادی نیست جوانان مثل دست گل کشورمان را اعتیاد پر پر می کنم و خانواده ها از هم می پاشند و...

اربابان بین المللی و مزدوران داخلی آن ها با پول محروم ترین اقشار جامعه در حال پول دار تر و پول دار تر شدن و صاحب نفوذ شدن هستند و فساد این نفوذ روز به روز نمایان تر و مبارزه با آنها روز به روز دشوار تر و پیچیده تر می شود.

البته فرمانده بصیر و حکیم ما سال ها قبل هشدار داده بود که این جبهه مهم است و خود ایشان بانی شکل گیری جریان جدیدی برای رفع آسیب های اجتماعی شدند و تاکید و تداوم این تذکرها به خودی خود اهمیت موضوع را نشان می داد ولی ...

به شکر خدا الان وضعیت فرق کرده برای اولین بار رئیس جمهور با شجاعت شخصا وارد سخت ترین بخش خط مقدم شده، شهردار تهران بی دریغ خط شکنی می کند و بسیاری از مسئولین با همت و جدیت به میدان آمده اند اما تا مردم به صحنه نیایند نمی شود بر دشمن غلبه پیدا کرد.

اصل موضوع این است که بدانید خط مقدم کجا است؟ و با علم و تدبیرو برنامه و به دور از منیت بر آن متمرکز شویم و مردم را وارد میدان کنیم مابقی به اذن الله حل می شود.

۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 15251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =