دریاچه شهدای خلیج‌فارس میزبان مدافعان سلامت در روز پرستار

 مجموعه فرهنگی-گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس به میمنت میلاد حضرت زینب کبری (س) و به مناسبت روز پرستار، میزبان جمعی از مدافعین سلامت و پرستاران ایثارگر خط مقدم مبارزه با کرونا بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، روز گذشته، جمعه ١٩ آذر،  مجموعه فرهنگی -گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به میمنت میلاد حضرت زینب کبری (س) و به مناسبت روز پرستار، میزبان جمعی از مدافعین سلامت و پرستاران ایثارگر خط مقدم مبارزه با کرونا بود.

در این برنامه که به همّت بنیاد بین‌المللی صلوات و با مشارکت شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ و با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، در کنار مزار گلگون شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای مدافع سلامت، از خانواده‌ این عزیزان تجلیل شد.

شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، به نشانه‌ قدردانی از صبر و فداکاری پرستاران زحمتکش و خانواده‌های گرانقدر آنان، مقدمات استفاده از خدمات تفریحی مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس را در هفته‌ی جاری برای این عزیزان فراهم آورده است.

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 15340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =