لزوم تداوم نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور

حجت الاسلام سید محمدآقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۴ با حضور در "مسجد خداداد" پاسخگوی شهروندان بودند و مشکلات و درخواست‌های مردم دارالمومنین تهران را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این دیدار مردمی که با حضور جمعی از مسئولان شهری و با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان انجام شد، حجت الاسلام آقامیری با مثبت ارزیابی کردن نهضت دیدار های مردمی با محوریت مساجد، مساجد را پایگاهی برای حضور همه اقشار مردم و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم از دل محلات برشمرد.
او با تاکید بر اهمیت ارتباط با مردم برای حل مشکلات در حوزه های مختلف شهری، حضور و پای کار آمدن مدیران شهری و پیوستن به این دیدار های مردمی با محوریت مساجد را مثمر ثمر دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
در ادامه شهردار منطقه ۱۴ نیز بر اهمیت دیدارهای مردمی در مساجد تاکید کرد و گفت: طی مدت زمان کوتاهی که خادمی مردم دارالمومنین را برعهده دارم دیدار با شهروندان در مساجد برای رسیدگی به مطالبات و بازشدن گره مشکلات مردم، به صورت هفتگی انجام شده است.
محمد امین سالاری پور بر اهمیت مشارکت همگانی مردم برای پیشبرد موضوعات شهری تاکید کرد و افزود: چنانچه فعالیت ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود قطعا کاربردی تر و با رضایتمندی بیشتر عموم مردم همراه خواهد بود.
سالاری پور با بیان اینکه مشارکت باید از مساجد محلات باشد، دیدار چهره به چهره با مردم دارالمومنین در مساجد و بازدید های هر هفته میدانی در محلات به منظور رصد مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان را مورد توجه مدیریت شهری منطقه دانست.
او در تشریح طرح تحول نگهداشت شهر گفت: با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، این طرح در موضوعات خدمات شهری، ترافیک، عمران و... با اولویت محل سکونت خانواده معظم شهدا در محلات انجام می شود.
شهردار منطقه ۱۴ در ادامه استفاده از نخبگان محلی برای تصمیم سازی در تمام موضوعات شهری را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه، بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلی، معتمدان، ائمه جماعت، جلب مشارکت مردمی برای شناسایی و مرتفع شدن مشکلات و  پیشبرد کارها مورد توجه است.
دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴ و معاونین، سرکلانتر ششم فاتب و معاونین، راهور منطقه و معاونین، روسای ادارات اب، برق و گاز برگزار و به بخش قابل توجهی از مشکلات شهروندان از سوی این نهادها رسیدگی شد.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 15442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =