تجهیز پایانه شاهد در منطقه ۱۹ به سرپناه‌های جدید

شهردار منطقه ۱۹ از تعویض و نصب سرپناه‌های جدید در پایانه تاکسیرانی شاهد با هدف رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اجرای این اقدام در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر گفت: با توجه به فرسودگی سرپناه های پایانه تاکسیرانی شاهد و لزوم تأمین سایه بان برای بهره برداری شهروندان و رانندگان، ۲۲ سرپناه تاکسی با پوشش فلکسی و از جنس پلی کربنات طی هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک در این پایانه واقع درانتهای بزرگراه شهید هاشمی به جنوب، تعویض و نصب شد.  
او به اتمام عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی در بزرگراه آزادگان اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف افزایش امنیت تردد و کاهش هزینه های نگهداشت در رفیوژ میانی این محور پرتردد، از بزرگراه آیت الله سعیدی تا شهید رجایی به اتمام رسیده و در حاشیه بزرگراه نیز انجام خواهد شد.  
هدایت همچنین در تشریح بخشی از اقدامات ترافیکی در حوزه نگهداشت شهر بیان کرد: در همین راستا ضمن تعویض ۱۰۰ شاخه گاردریل در بزرگراه های مواصلاتی و معابر داخلی این منطقه، تجهیزات ترافیکی اعم از بشکه، استوانه و علائم ایمنی (شورن و خطرنما) در این معابر نصب شد.
 

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 15464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =