قدردانی  اعضای شورای شهر از شهرداری برای تکمیل ٢ پروژه عمرانی

تکمیل دو پروژه عمرانی نیمه کاره پس از چند سال توسط مدیریت جدید شهری که گره های ترافیکی در جنوب تهران را باز کرد، توسط اعضای شورا مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح روز گذشته- دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰- فاز نهایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و بهره برداری از پل اتصال بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری، کشوری و لشکری افتتاح شد.

بهره برداری از  پروژه سه راه باقرشهر از این جهت اهمیت دارد که ۱۰ سال این پروژه تکمیل نشده بود و علیرغم پیشرفت ۷۸ درصدی ان تا پایان دوره چهارم مدیریت شهری، دوره پنجم مدیریت شهری تنها توانست ۱۲ درصد به پیشرفت فیزیکی آن بیفزاید .

در این دوره اما در کمتر از سه ماه این پروژه تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت. پس از افتتاح این پروژه برخی از اعضای شورای شهر با توجه به آگاهی از معارضین و مشکلات این پروژه برای بهره برداری در جلسه امروز شورا از مدیران شهرداری تقدیر کردند.

  پرویز سروری در جلسه شورا گفت: بسیاری از پروژه ها امروز به علت نا تمام ماندن در حالی که تنها اندکی به اتمام آنها باقی بود دارند تولید هزینه می کنند و ما خوشحال هستیم مدیریت فعلی پروژه های نا تمام را در دستور کار قرار داده است.

سروری با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح سه راه باقرشهر، گفت: امیدواریم این روند توسعه پیدا کند و هر روز شاهد افتتاح پروژه های مختلف باشیم از همه مهمتر اینکه این پروژه ها در جنوب شهر افتتاح می شود.

همچنین حجت الاسلام محمد آقامیری رییس کمیته عمران شورای شهر  گفت: تا اسفند ۹۶ این پروژه در حدود ۷۸.۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما بعد از آن  مدت ۴۲ ماه در دوره قبل تا شهریور ۱۴۰۰   تنها ۱۲.۴ درصد پروژه پیشرفت داشته است. این در حالی است که  در سه ماه اخیر این پروژه ۹ درصد پیشرفت داشت و به پایان رسید.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ بهره‌برداری از پروژه که روز گذشته انجام گرفت سبب بهبود ترافیکی جنوب پایتخت و ایمنی بیشتر جاده قدیم تهران خواهد شد.

او افزود: پروژه دوم پل اتصال بزرگراه امام رضا به بزرگراه شهید نجفی رستگار است که  بار ترافیکی خودروهای سبک و سنگین به سمت ازادگان غرب را از روی بزرگراه بسیج و سه راه افسریه بر می دارد که جای تشکر دارد .

همچنین  میثم مظفر در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران،در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از فاز نهایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و افتتاح پل اتصال بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: روز گذشته این اتفاق خوب یعنی افتتاح این دو پروژه انجام شد که جا دارد از حوزه معاونت عمرانی شهرداری تهران قدردانی کنم.

جعفر بندی شربیانی عضو دیگر شورای شهر تهران  که در مراسم افتتاحیه فاز نهایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و بهره برداری از پل اتصال بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار حضور داشت گفت: امروز با افتتاح این پروژه یکی از گره های ترافیکی جنوب تهران باز می شود. تشکر ویژه دارم از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که پس از اینکه در اواخر مهر ماه به شهردار تهران گفتم که تماس های مکرر مردمی در این باره داریم با انتخاب یک نیروی جوان در این حوزه باعث پیشرفت مناسب پروژه شد. پروژه ای که بیش از یک دهه ۹۰ درصد پیشرفت و در کمتر از ۵۰ روز ۱۰ درصد باقیمانده آن انجام و تکمیل شد.

این عضو شورا افزود: اراده دوره ششم مدیریت شهری این است که خدمت صادقانه بدون نمایش و شعار انجام دهد و گره های مردم را با اولویت بندی باز کند. اینکه در ماه چهارم شورا و ماه سوم حضور شهردار تهران افتتاح عمرانی داریم امید بخش است.

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 15525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =