پیگیری فرایند صدور اسناد مالکیت مربوط‌به شهرک شهید بروجردی

شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله شهیدبروجردی با اشاره به اینکه فرایندی برای صدور پایان کار و سند مالکیت املاک شهرک شهید بروجردی در حال طراحی است، اظهار امیدواری کرد این اسناد به زودی برای فاز دو، سه و چهار این شهرک صادر شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ پس از استماع مسائل و مشکلات محله شهیدبروجردی توسط نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیرمحله و دبیر شورایاری؛ ضمن تشکر از نکته نظرات آنان گفت: پیگیر تسهیل در فرایند صدور پایان کار و سند مالکیت در شهرک شهید بروجردی و تعیین تکلیف تجاری های آن هستیم و موضوع اخذ تاییدیه های آتش نشانی و استاندارد نیز از طریق مالکان اصلی شهرک در حال انجام است.

او در ادامه با تاکید بر بهره گیری از ظرفیتهای محلی، بر استمرار جلسات شهردار ناحیه، شورایاری و سرای محله با تمامی نخبگان و معتمدان محلی تاکید کرد.

شهردار منطقه در ادامه به جلسات متعددی که با نیروی انتظامی، سرکلانتری، بهزیستی و پلیس مواد مخدر جهت پیگیری جمع آوری معتادین و همچنین فرآیند بازگشت آنها به جامعه برگزار شده اشاره کرد و یادآور شد: شهردار تهران به دنبال حل ریشه ای این معضل است و براین اساس تلاش ما پی گیری فرایند بازگشت آنان به جامعه در کنار اقدامات درمانی است و معتمدین و ساکنان تاثیرگذار محله نیز در این برنامه می توانند همراه مدیریت شهری باشند.

صباغ در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم گیری ما با مردم است و نه برای مردم؛ برمواردی نظیر بهره گیری از ظرفیت بوستان های محله و امکانات ورزشی، فرهنگی و خدماتی شهرداری و ارتباط با مسجد تاکید کرد.

این گزارش حاکی است؛ نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیرمحله و دبیر شورایاری محله شهید بروجردی در این نشست به بیان برخی مسائل و مشکلات نظیر برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در بوستانها، زیباسازی نمای ساختمانهای شهرک با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان، برنامه ریزی برای احیای ظرفیت فرهنگی و مذهبی محله و ... اشاره کردند.

۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 15535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =