تکریم خانواده معظم شهدا با حضور شهردار منطقه ۱۹

در راستای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر، با خانواده ۷ شهید در منطقه ۱۹ دیدار و به درخواست‌های آنان در حوزه شهری رسیدگی شد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تکریم خانواده معظم شهدا و تأکید شهردار تهران مبنی بر تکریم و رسیدگی به خانواده معزز این عزیزان در ابعاد مختلف تصریح کرد: در همین راستا، طرح تحول در نگهداشت شهر روز پنجشنبه ۲۵ آذر از معابر و کوچه های محل سکونت خانواده های معزز شهدا که افتخار محلات این منطقه هستند، آغاز شد و ساکنین این کوچه ها برکت وجود خانوده های معظم شهدا را درک کردند.
به گفته او؛ در همین راستا طی برنامه ای ویژه با خانواده های معظم شهدا در نواحی پنجگانه دیدار و علاوه بر رسیدگی به کوچه های محل سکونت آنها در قالب اقداماتی همچون نظافت و پاکسازی معبر، لایروبی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، اجرای طرح کاپ، طعمه گذاری، رنگامیزی دیوار، حذف زواید بصری و... با بکارگیری بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی، درخواست های آنها جمع آوری و در برنامه اجرایی شهرداری این منطقه قرار گرفت.
هدایت ادامه داد: طی این برنامه از خانواده های شهید سید ناصر حسینی در شهرک بستان، شهید علیرضا شرافتی در محله عبدل آباد، شهیدان ابوالفضل جلیلی، فتح الله پاژن وجبرائیل ملتی در محله دولتخواه جنوبی، برادران شهید محمد و حسین بیاتی در روستای مرتضی گرد و شهید ناصر خرسندی در شهرک رسالت بازدید و ضمن تقدیر از این عزیزان به مهمترین درخواست های آن ها در حوزه وظایف شهرداری رسیدگی شد.
شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رسیدگی به درخواست های آنان، برنامه های هفتگی دیدار با این عزیزان بصورت مستمر در طول سال انجام می شود.
براساس این گزارش طرح محله شهید با اجرای کارویژه در نواحی یک و سه با حضور  شهردار منطقه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و ناظر  امور مناطق در طرح تحول در نگهداشت شهر همراه بود.  
در این مراسم مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن قدردانی از صبرو شکیبایی خانواده معظم شهیدان جلیلی، ملتی و پاژن خواستار پیگیری درخواست های این عزیزان از مدیریت شهری منطقه در حوزه شهری شد.
هدایت در حاشیه این مراسم با اهالی محله دولتخواه نیز گفتگو و در خصوص  رفع مشکلات مربوطه قول پیگیری داد.
در قالب این طرح، ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات غربالگری رایگان به خانواده شهید و همسایگان در کوچه ۵۰ خیابان بنفشه محل سکونت خانواده شهید ناصر حسینی مستقر شد. همچنین تکریم خانواده شهدا در ناحیه ۳ با اجرای گروه تواشیح، میز یاد بود سه شهید و اهدای هدیه همراه بود.
 

۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 15582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =