آماده‌باش تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در منطقه یک

تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی به منظور خدمات‌رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر به هنگام بارش برف، در شمال تهران به صورت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تجهیزات، ماشین آلات و نیروهای انسانی و خدمات رسان منطقه در آماده باش هستند و مسیر و سناریوی هر یک از نیروها از شهردار منطقه، شهردار شب، نواحی و رانندگان، کامل تدوین شده و در زمان بارش بدون وقفه کار انجام می شود و نقاط حساس منطقه نیز از طریق مانیتورینگ به صورت کامل در حال رصد و آمایش است.

شهردار منطقه یک با اشاره به میزان بیشتر بارش در این منطقه نسبت به مناطق دیگر افزود: میزان بارش در منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی آن از متوسط شهر تهران بیشتر است و این امر آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات رسان را می طلبد که در حال حاضر این آمادگی وجود دارد و نیروهای همه حوزه های اجرایی پای کار هستند تا ضمن شکرانه این نعمت الهی با تلاش از بروز هر گونه اتفاق و نابسامانی در خدمات رسانی به شهروندان جلوگیری کنند.

حاجوی خاطر نشان ساخت: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برف روبی شامل خاور، کامیون تیغه دار، خودروهای مکانیزه، لودر، بالابر، بابکت، شهربان و معبربان و ۲۰۰ نیروی انسانی، آماده خدمات رسانی هستند.

او تصریح کرد: ۱۲ هزار تن شن مخصوص برای منطقه تامین شده و علاوه بر ۴ هزار نقطه دپوی کیسه های شن، مخازن زرد رنگ نیز در ۴۰۰ نقطه از معابر و بزرگراه ها برای استفاده شهروندان جانمایی شده تا در صورت لزوم جهت رفع لغزندگی و بازگشایی معابر از آن ها استفاده کنند.

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 15631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =