برپایی نمایشگاه عطر یاس در محلات منطقه ۱۹

همزمان با دهه فاطمیه نمایشگاه‌های عطر یاس همراه با تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در محلات منطقه ۱۹ برپا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به تشریح بخشی از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده به مناسبت این ایام پرداخت و گفت: به همین مناسبت ضمن فضاسازی و هویت بخشی به سیمای بصری منطقه، نمایشگاه عطر یاس با برگزاری مسابقات مقاله نویسی، نقاشی، عکس و دلنوشته برای یاس نبوی در فضای مجازی در محلات این منطقه برگزار می شود.  
به گفته او؛ با برگزاری روضه های خانگی در منازل شهدا و قرائت گروهی زیارتنامه فاطمه زهرا (س)، کوچه های شهر معطر به عطر فاطمی خواهد شد.
شهردار منطقه افزود: طرح اکرام فاطمی نیازمندان با به نمایش گذاشتن کرامت حضرت فاطمه (س)، برگزاری مراسم آئینی و دیرینه مداحی ومرثیه خوانی، اجرای سخنرانی و نشستهای معرفتی در مساجد و سرای محلات سطح منطقه از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام است.
هدایت با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در مراکز پرتردد محلات با نگاه نذر زهرایی ادامه داد: به مناسبت ایام فاطمیه مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام منطقه و بهشت زهرا (س) نیز  با هدف کاستن از غربت یاد بی مزار بانوی والا مقام عالمین، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ابوذر اجرا خواهد شد.  همچنین برگزاری نشست های صمیمانه در سرای محلات با موضوع تحکیم  بنیان خانواده براساس الگوی فاطمی بخش دیگری از برنامه های مناسبتی ایام سوگواری فاطمیه است.

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 15632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =