افتتاح نخستین خانه‌مشارکتی سلامت در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح خانه مشارکتی سلامت منطقه با حضور علیرضا زالی ، ریاست دانشگاه شهید بهشتی به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و بهبود وضعیت سلامت شهروندان در درمانگاه صلواتی خیابان اول نیروی هوایی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی با اشاره به مراسم افتتاحیه و آغاز به کار نخستین خانه مشارکتی سلامت در منطقه ۱۳ گفت : این خانه سلامت با پیگیری و مشارکت وزارت بهداشت،  شهرداری منطقه  ، کمیته امداد،  مجمع خیرین و گروه های مردمی افتتاح شده و فضای اختصاصی برای برنامه ریزی و هماهنگی ارائه خدمات سلامت محور در زمینه جسمی و روحی به شهروندان است.
او با بیان اینکه توسعه رویکرد های مشارکتی با تاکید بر توانمند سازی جامعه به عنوان یک ابزار مهم در ارتقای سلامت شناخته شده است، افزود :مهم ترین ضرورت،  سالم زیستن و دستیابی به حق سلامت ، مساعی دسته جمعی و حضور و مداخله در فعالیت های مربوط به سلامت است .
علی احمدی با اشاره به فعالیت دبیرخانه این مجموعه در درمانگاه صلواتی افزود : در این خانه،  نقاط آسیب پذیر و چالش های سلامتی محلات منطقه شناسایی و متناسب با این مسائل و  استفاده از ظرفیت های سازمان های دخیل ، برنامه ریزی صورت گرفته و طرح ها و برنامه ها اجرایی می شود.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با توجه به خدمات مناسب منطقه ۱۳ در ایام شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون شهروندان ، با  اهدای لوح تقدیری از معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه و رئیس اداره سلامت از سوی دکتر زالی قدردانی شد.

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 15634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =