رفع ۱۶۸ مشکل عمرانی در محلات منطقه ۱۴

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از انجام ماموریت‌های عمرانی در طرح تحول نگهداشت شهر و رفع ۱۶۸ معضل محلات، بر پایه درخواست‌های شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، هوشیام علائی با بیان این خبر گفت: فعالیت های عمرانی طرح تحول نگهداشت بر اساس پیام های ۱۳۷ و بازدیدهای میدانی کارشناسان در محلات شش گانه به اجرا درآمده و معابر برای بهره مندی شهروندان بهسازی شده است.  
علایی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی این طرح در قالب ۶ محور لکه گیری آسفالت، مرمت انهار، بهسازی پیاده رو، مرمت نوار حفاری، بهسازی دریچه ها و نصب و تعویض سنگدال تعریف شده است، افزود: بیشترین فعالیت به لکه گیری آسفالت اختصاص داشته و تاکنون یک هزار و ۲۴۱ مترمربع لکه گیری انجام شده است که کوچه های ولیعصر(عج)، صفوی و خیابان هجرت و بزرگراه  شهیدمحلاتی و بسیج از جمله این معابر هستند.
او با بیان  اینکه ماموریت ها طبق درخواست شهروندان تعریف شده و نتایج آن نیز کاملا از سوی شهروندان ملموس است، گفت: کوچه های سرحدی و ابوتراب از جمله مواردی هستند که با اجرای عملیات عمرانی چهره آن کاملا متحول شد.
علایی رفع مشکل آبگرفتگی در میدان ۱۳ آبان، کوچه سروندی، درودیان در تقاطع عزیزی و خیابان شاه آبادی را از دیگر فعالیت های  انجام شده برشمرد که رضایت ساکنان آن محدوده را به همراه داشته است.
سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ یادآور شد: علاوه بررفع ۱۶۸ معضل عمرانی در قالب فعالیت های کوتاه مدت و فوریتی طرح تحول نگهداشت شهر، اقدامات مستمر این معاونت از جمله روکش مکانیزه آسفالت و پیگیری روند پروژه های عمرانی نیز طبق برنامه زمان بندی در جریان است.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 15673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =