تقدیر از رانندگان به‌مناسبت روز ملی حمل و نقل در منطقه ۱۶

به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، مراسم قدردانی از زحمات تلاشگران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و رانندگان نمونه در امر خدمت‌رسانی به شهروندان و تقدیر از خانواده رانندگانی که در دوران شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، در بوستان ترافیک منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، این مراسم با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، سرهنگ همه خانی معاون آموزش راهور، آزاده دل معاون آموزش و حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل، اسماعیل بیگی مدیر عامل سازمان تاکسی رانی تهران، کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، نصیری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه و ... برگزار شد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با اشاره به نامگذاری روز ملی حمل و نقل گفت: در طول این مدت دو سال و شیوع ویروس کرونا و اقداماتی که به دورکاری بخشی از کارمندان منجر شد، رانندگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی بدون هیچ وقفه و تعطیلی وظیفه جابجایی ها و ترابری شهر را به دوش کشیدند.

او افزود: زحمات و تلاش بی وقفه رانندگان در شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسی رانی و خودروسرویس سطح رضایت مندی شهروندان از مدیریت شهری را افزایش میدهد و نامگذاری روز ملی حمل و نقل در کشور در جهت آگاه سازی جامعه و تثبیت جایگاه حمل و نقل اهمیت دارد. به طور حتم، یکی از گزینه های مهم یک شهر پویا، داشتن حمل و نقل پویاست و باید با هم افزایی، هم فکری و تلاش مضاعف دست اندرکاران حمل و نقل کشور، شهر تهران و منطقه ۱۶ به این مهم دست یابیم. متاسفانه در اغلب اوقات زحمات ایشان و تاثیر مهم‌ و بسزایی که در زندگی مردم و جامعه دارند، چندان دیده نشده است و امید است با برگزاری این قبیل برنامه ها از گوشه ای از زحمات رانندگان قدردانی کنیم. 
کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه بیان کرد: تقدیر از تاکسی رانان و اتوبوس رانان برتر و نمونه که به تخلفات رانندگی کمتر مرتکب شده و به تکریم ارباب رجوع اهمیت ویژه می دهند، تقدیر از خانواده های رانندگانی که در دوران شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، تقدیر از موتورسواران قانونمند و ... از جمله برنامه هایی بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مراسم اجرا شد.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 15690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =