کاشت ۶۰۰ اصله نهال کاج در بوستان جنگلی چیتگر

طرح درخت‌کاری با مشارکت گروه حامیان محیط زیست محله آزاد شهر در بوستان جنگلی چیتگر انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲ ، علیرضا علی بخشی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح درخت کاری با مشارکت گروه حامیان محیط زیست محله آزاد شهر برگزار شد و ۶۰۰ اصله نهال کاج در محدوده تولدی دوباره بوستان جنگلی چیتگر واقع در ضلع شمال محله آزاد شهر کاشته شد.
بخشی تصریح کرد: دانش و آگاهی عموم مردم در زمینه حفظ و صیانت از فضای سبز نقش موثری در مدیریت شهری داشته و با عنایت به این نکته که تمامی شهروندان و NGO  ها به عنوان بازوی فکری و حمایتی مدیران شهری هستند، می‌توان با استفاده درست از ظرفیت آنها، افزایش مشارکت شهروندی در اجرای طرح ها را شاهد باشیم.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۲ افزود:  این طرح در راستای طرح احیای بوستان جنگلی چیتگر، توسعه و گسترش فضای سبز و ارتقای زیبایی و آراستگی منظر شهری با استفاده از عناصر طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی صورت گرفت.
او گفت:  شهرداری منطقه ۲۲ بعنوان الگوی نوین توسعه پایدار شهری از بدو تاسیس، گسترش فضای سبز را در محدوده شمال غربی پایتخت بمنظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تهران مدنظر قرار داده و همچنان در بازه های زمانی مختلف به توسعه فضای سبز اقدام می کند.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 15691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =