آیین تقدیر از فعالین حوزه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ۲۱

آیین تقدیر از فعالین حوزه حمل و نقل عمومی با حضور شهردار منطقه ۲۱، رانندگان برتر تاکسی، اتوبوس، خانواده‌های رانندگان فوت شده بر اثر تصادفات و کرونا، موتورسواران نمونه و دوچرخه سواران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: در گفته ای منسوب به حضرت فاطمه زهرا(س) می خوانیم که ایشان فرموده، پیرو ما آن کسی است که از ما تبعیت کند. از همین فرمایش گهربار استفاده می شود که ما باید به زندگی خود رنگ رفتار فاطمی بزنیم .

او ادامه داد: در کلام پیامبر اعظم ( ص ) است که خداوند هر صاحب حرفه ای را که امانتدار است، دوست می دارد. خداوند متعال فارغ از جایگاه اجتماعی افراد و شئونات مرسوم زمان، هر بنده ای را که در انجام کار خود امین و درستکار باشد، مورد محبت ویژه قرار می دهد.

کاشانی پور اظهار داشت: با نظم و درستکاری زندگی ها زیباتر می شود. رانندگان خدوم در حوزه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، همچنین موتورسواران قانونمدار؛ چهره شهر و زندگی شهری را با رعایت قوانین ترافیکی زیباتر و دلنشین تر می کنند.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: حتی یک پارک ساده در کنار خیابان نیز اگر به صورت اصولی و رعایت فاصله استاندارد انجام پذیرد بدون شک جلوه خودخواهی کنار نرفته و همه خواهی به تصویر کشیده می شود.

او افزود: بنا به فرموده امام علی(ع) مبنی بر "اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم، برقراری نظم در تمامی امور" به ما توصیه شده است. هرچه در عبور و مرورها نظم بیشتری حاکم باشد، زندگی به شیوه بهتری طی خواهد شد.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 15697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =