بهره‌برداری از شبکه فاضلاب منطقه ۹ تا پایان سال ۱۴۰۱

در راستای اجرای طرح تحول نگهداشت شهر همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۹ نسبت به ایجاد ۳۷ زون به منظور برداشت خرابی‌های موجود در مقیاس یک یکم توسط کارشناسان مجرب حوزه فنی وعمرانی اقدام کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، فرزاد فرهادیان گفت: در زون بندی صورت گرفته مشکلات و خرابی های منطقه احصا و طی اولویت بندی انجام شده و در فاز اول نسبت به مرمت دو هزار متر از انواع جدول بندی اقدام شد.
او افزود: در همین راستا نیز در ۱۳۸نقطه با اجرای ۳۸۰ تن آسفالت عملیات لکه گیری معابر فرعی به همراه هزار و ۲۴ تن پخش آسفالت مکانیزه معابر اصلی صورت پذیرفت.
معاون فنی وعمران منطقه۹ توضیح داد: در این پایش تغییر مقاطع انهار ۲۳معبر شناسایی شد که تاکنون نسبت به ۸ معبر این تغییرات انجام شده است.
او در ادامه تاکید کرد: درکنار تکمیل شبکه فاضلاب، تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی نیز در دستور کار قرار دارد که با اولویت بندی صورت گرفته معابر دانشگاه هوائی جنوبی و دستغیب غربی به طول تخمینی ۹۵۰متر در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
فرهادیان گفت: در کنار طرح تحول در نگهداشت، به منظور ارتقا سلامت محیط زیست با تعاملات صورت گرفته با شرکت آبفا در سال جاری ۱۲کیلومتر مجوز جهت تکمیل شبکه فاضلاب صادر شد.
او اضافه کرد: پوشیده شدن کانال روباز معراج به طول ۷۰متر ، مرمت جداره بزرگراه یادگارامام (ره) و همچنین تخریب دیوار واقع در زیرگذر استادمعین که از آسیب های اجتماعی ویژه منطقه محسوب می شوند و  مکانی جهت تجمیع بزه کاران شده بود از دیگر اقدامات است.
معاون فنی وعمران منطقه۹ همچنین گفت: طرح تخریب ابنیه فاقد پایداری نیز در دستور کار قرار دارد که به عنوان نمونه می توان به تخریب بنای آجری فرسوده و خطرساز در مجاورت بزرگراه آیت آلله سعیدی اشاره کرد.
فرهادیان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازمان های خدماتی، ۱۳۳کیلومتر شبکه فاضلاب تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره داری خواهد رسید و در حال حاضر با انجام ۱۲۲کیلومتر از شبکه مذکور به هدف ارتقا سطح کیفی محیط زیست منطقه نزدیک تر شده ایم.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 15714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =