رفع نقص و تأمین ملزومات ترافیکی در معابر مرکزی منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ تهران در راستای اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر" که از ۲۲ آبان آغاز و تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد یافت؛ به تشریح اقدامات ترافیکی طی دو هفته گذشته در محله‌های مرکزی شهر تهران پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی در این باره گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه با احصاء نیاز های ترافیکی معابر و بررسی های کارشناسی، پنج سرفصل را در برنامه کاری خود برای اجرا در طرح" تحول در نگهداشت شهر" قرار داده است.

موسوی افزود: هرس درختانی که مانع دید المان های ترافیکی می شوند، آشکار سازی و شستشوی المان های ترافیکی، رفع نقص، تکمیل و نوسازی تجهیزات ترافیکی، مناسب سازی مسیرهای تردد عابرین، مرمت سرپناه ایستگاه های اتوبوس در معابر و خیابان های اصلی و فرعی از اقدامات ترافیکی این طرح در سطح منطقه است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: طی دو هفته گذشته هرس درختان در خیابان های جمهوری، شوش، وحدت اسلامی، کارگر، ابراهیمی و امام خمینی (ره) انجام شده است. همچنین آشکار سازی و شستشوی المان های ترافیکی در خیابان های جمهوری، ولی عصر (عج)، معیری و میدان منیریه به پایان رسید.

او همچنین رفع نقص، تکمیل و نوسازی تجهیزات ترافیکی را از جمله پر کارترین موضوعات ترافیکی منطقه عنوان کرد که در این مدت انجام شده و شامل مرمت سرعت گیر، خشکه چینی، نصب، مرمت، اصلاح زاویه و تعویض بشکه های ایمنی، نصب اسپیسر گاردریل، نصب و مرمت استوانه های ایمنی، مرمت پایه های گاردریل، اصلاح زاویه، مرمت، تعویض، تجمیع و نصب تابلوهای ترافیکی می شود.

موسوی همچنین در باره مناسب سازی مسیرهای تردد عابرین از نصب یک مورد دریچه در خیابان شوش غربی  خبر داد و در توضیح اقدامات انجام شده برای مرمت سرپناه ایستگاه های اتوبوس گفت: تأمین روشنایی، مرمت صندلی، تهیه و نصب ورق آجدار، نصب و یا جمع آوری سرپناه و نصب شیشه سکوریت در خیابان های مولوی، میدان منیریه و جمهوری انجام شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱؛ اقدامات طرح تحول در نگهداشت شهر بر اساس برنامه تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد یافت.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 15733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =