اجرای پروژه بهسازی بلوار ولیعصر(عج) در منطقه ۲۱

در جریان بازدید میدانی شهردار منطقه ۲۱ از بلوار حضرت ولیعصر(عج) محله وردآورد واقع در ناحیه سه، به ریاست شهردار منطقه و با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، مشاور حوزه حمل و نقل و ترافیک، شهردار ناحیه و اعضای شورایاری؛ جلسه ای با محوریت موضوعی بهسازی و رفع خطر از وضعیت ترافیکی و اصلاحات هندسی مورد نیاز این بلوار برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور در ابتدای صحبت های خود گفت: مدیریت شهری در دوره فعلی و بنا بر تاکیدات ویژه شهردار تهران، کاملا در خدمت مردم و تامین مصالح شهری است و هر آنچه که خیر و منفعت عموم شهروندان در آن باشد به لطف خداوند رقم خواهد خورد.

او افزود: در مورد بلوار حضرت ولیعصر(عج) وردآورد، هر اتفاقی که زندگی برای ساکنین و عبور و مرور برای خودروها را آسان کند، مطمئنا در دستور کار جدی و اجرای عملیات عمرانی قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: شورایاران در محله ها به عنوان بازوهای مشورتی و تصمیم ساز مطرح هستند که مهمترین وظیفه ذاتی آنها انتقال درخواست های بحق شهروندی به مسئولان شهری است.

کاشانی پور اظهار داشت: امروزه مسائل شهری با توجه به اقتضائات روز، بررسی‌های دقیق کارشناسی و استانداردها و اصول قانونی انجام می پذیرد.

این مقام مسئول شهری تصریح کرد: در سایه هم افزایی و همفکری با یکدیگر به راحتی می توانیم از تنگناهای موجود عبور کنیم. با انجام کار کارشناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف درصدد رفع مشکلات حوزه شهری هستیم.

در این جلسه درخواست های شهروندی جهت اجرای پروژه رفیوژ میانی در خیابان حضرت ولی عصر(عج) و نظرات کارشناسی مدیریت شهری و اعضای شورایاری جهت رسیدن به یک راهکار اصولی و رفع خطر در این خیابان جهت حفظ ایمنی شهروندان مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.

در پایان به دستور شهردار منطقه انجام مراحل کارشناسی مجدد معضلات موجود بلوار حضرت ولیعصر(عج) محله وردآورد، توسط تیم خبره گروه مهندسین مشاور حوزه ترافیک منطقه۲۱  در دستور کار قرار گرفت تا بر اساس تصمیمات جدید اجرای طرح در دستور کار قرار گیرد.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 15740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =