اتصال محله شمیران‌نو به بزرگراه امام علی(ع) در آینده نزدیک

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: در آینده شاهد اتصال محله شمیران‌نو به بزرگراه امام علی (ع) خواهیم بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، حسین نظری ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در بازدید سرزده‌ و جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۴ ، خوشبختانه شاهد تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان عزیز در ملاقات حضوری بودیم که این امر به نوبه خود جای تشکر دارد.
نظری با ارزیابی مطلوب نتایج حاصله در نشست با مدیران منطقه ۴ اعلام کرد: بحث طرح نگهداشت شهر و شناسایی مشکلات و محل های مزاحمت‌زا برای مردم و ارتقاء سطح خدمت رسانی از موارد مورد تاکید ماست.
او با اشاره به مشکل بن بست بودن محله شمیران نو ابراز امیدواری کرد: طی  مذاکره با نهادهای ذیربط انشاالله در آینده شاهد بازگشایی و اتصال محله شمیران نو به بزرگراه امام علی (ع) خواهیم بود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بازگشایی زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید بابایی را نیز از برنامه های پیش‌رو در آینده نزدیک برشمرد.
نظری با بیان اینکه محله گلشن نیازمند یک ساماندهی کلان است، اضافه کرد: این محله که همان محله خاک سفید معروف است نیازمند یک ساماندهی اساسی در حوزه های خدماتی با کاربری های مختلف است که بایستی برنامه ریزی و توجه ویژه به آن داشته باشیم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: امیدوارم با برنامه ریزی و سعی و تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرداری منطقه ۴ و با کسب رضایت مندی شهروندان عزیز و گرامی موجب جلب رضایت الهی باشیم.

۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 15760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =