اختصاص ۵ میلیارد تومان برای خرید خودروی مخصوص معلولان

شهر: پنج میلیارد تومان جهت خرید تعدادی ون مناسب‌سازی شده برای سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان تا پایان تیرماه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تخصیص خواهد یافت.

به گزارش شهر،  نشست مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار تهران با بهروز مروتی، مدیر پویش  حمایت از افراد دارای معلولیت و سیدمهدی صادقی، عضو این پویش برگزار شد.  

در این جلسه  صادقی و مروتی موضوعات مختلف شهری مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت را مطرح کردند که با نظر مساعد شهردار و مساعدت و پیگیری بی‌وقفه کاظمی موضوعات زیر نهایی و مقرر شد تا نتیجه نهایی، کمپین پیگیری لازم را صورت دهد. این موضوعات به این ترتیب است، پنج میلیارد تومان به‌صورت فوری جهت خرید تعدادی ون مناسب‌سازی شده برای سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان تا پایان تیرماه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تخصیص دهند.

گنجاندن تعداد ۶۰ ون مناسب‌سازی شده در قرارداد ‌مابین شهرداری تهران و شرکت ایران خودرو دیزل با موضوع اتوبوس‌های شهری که احتمالا تا ۶‌ ماه آینده در خط تولید قرار خواهد گرفت. در ادامه موضوع مناسب‌سازی اماکن ورزشی و تعیین جلسه با امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیگیری شود. همچنین موضوع آسانسور پلهای عابر پیاده در محدوده ورزشگاه قمر بنی‌هاشم(ع) و بهره‌برداری از آنها در دو ‌ماه آینده پیگیری شود.

همچنین موضوع افتتاح نشدن پروژه‌های عمرانی فاقد استانداردهای مناسب‌سازی نیز با نظر مستقیم پیروز حناچی، شهردار تهران و مساعدت مصطفی کاظمی پیگیری می شود. در حال حاضر فرآیند ارتباط مستمر بین مشاور عالی شهردار تهران و پویش حمایت از افراد دارای معلولیت با هدف پیگیری مطالبات آنها ایجاد شده است. همچنین به آموزش مدیران، کارکنان، ناظران و پیمانکاران شهرداری در حوزه شهری و معلولان با کمک سیدمرتضی میرپور، مدیر آموزش شهرداری تهران تأکید دوباره شد.

۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 1593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =