گرمخانه‌ها به خارج پایتخت منتقل شود

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر لزوم انتقال گرمخانه‌ها به بیرون از شهر تهران تاکید کرد و گفت: وجود این مراکز  موجب تردد و تجمع و حضور معتادان متجاهر می‌شود.

سردار حمید هداوند در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در پیشگیری از اعتیاد گفت: لازم است که والدین اطلاعات کافی در مورد عوارض، نشانه ها، راهکارهای درمانی پیشگیری از مصرف مواد مخدر و درمان آن داشته‌باشند. چرا که متاسفانه قشر بالایی از مددجویان را جوانان شامل می‌شود و در این میان نقش خانواده‌ها بسیار موثر است. 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه باید به جنبه سنی مددجویان در بازپروی آن ها توجه ویژه شود، افزود: این توجه سبب خواهد شد تا  از بروز آسیب‌های دیگر و ثانویه جلوگیری کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر با هماهنگی لازم گرمخانه‌ها و شلترها به بیرون از منطقه شوش و هرندی منتقل شود، گفت: سازمان‌های مداخله‌گر و نهادهای مسئول باید در این زمینه همکاری کنند تا این مراکز از محلات خارج شده و حتی به بیرون از پایتخت منتقل شوند. چرا که وجود این مراکز  موجب تردد و تجمع و حضور معتادان متجاهر می‌شود.

۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 1599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =