برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش‌محور در منطقه ۱۵

طی ۹ ماه نخست سال بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش‌محور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان در دوران کرونا در منطقه ۱۵ به اجرا درآمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در عصر کنونی به ویژه در کلان شهرها، ورزش برای داشتن زندگی سالم یک نیاز ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

به گفته او، به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ ، بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش محور شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی در فضا و محیط باز، برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه ورزش، برپایی ایستگاه فعالیت بدنی، همایش زنگ تحرک، برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی و  سه شنبه های  بی دود و کوله ورزشی اجرا شد. 

رجبی اضافه کرد: برگزاری مسابقات محلات «جام بانوی شهر»،  برگزاری مسابقات ویژه و خلاقانه مشق نوروزی و گزارشگری بانوان  برای نخستین بار در شهر تهران، برپایی باشگاه های ورزشی مجازی در رشته های طناب زنی، کاراته، تکواندو، ایروبیک و ...، برگزاری  پویش دانه های مهربانی، برگزاری همایش سفیران سلامت وشوو،   تهیه و نشر کلیپ های ورزشی طرح ورزش در خانه، اجرای طرح چهار فصل ورزشی، برگزاری جشنواره بادبادکها و برگزاری مسابقات ورزشی «ریحانه های حاج قاسم» از مهم ترین این عنوان ورزشی بوده است.

او در ادامه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیتهای درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان ابراز امیدواری کرد: مربیان و کارشناسان همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم.

۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 16020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =