تزریق ۱۵۰هزار دز واکسن کرونا در پایگاه‌های سلامت شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهرسالم با اعلام خبر تزریق ۱۵۰هزار دز واکسن کرونا در پایگاه‌های شرکت شهر سالم، برنامه‌های این شرکت برای تزریق دز سوم به کارکنان و بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های این افراد را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی گفت:  از ۲۳ مردادماه که پایگاه شماره یک واکسیناسیون راه‌اندازی شد تا اول دی‌ماه بالغ بر ۱۵۰هزار دز واکسن کرونا توسط کارکنان شرکت شهر سالم تزریق شده است.
او ادامه داد: مسئولیت توزیع روزانه واکسن کرونا برای ۲۲ اتوبوس سیار و پایگاه‌های واکسیناسیون بهشت زهرا و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران نیز بر عهده شرکت شهر سالم است. مجموع واکسن‌های تزریق شده در این پایگاه‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار شرکت شهر سالم تا اول دی‌ماه، حدود ۱۵۰ هزار دز برآورد می‌شود.
به گفته نورمحمدی؛ آغاز فعالیت‌های شرکت شهر سالم در حوزه واکسیناسیون جهت بهره‌مندی کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده‌های این افراد بود، اما در ادامه و با تزریق اکثر همکاران، شهروندان نیز امکان دریافت واکسن در این مراکز را یافتند.
مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تأثیر تزریق دز سوم در پیشگیری از فراگیر شدن سویه اُمیکرون ویروس کرونا گفت: دو سوم واکسن‌های تزریق شده در پایگاه‌های شهر سالم دز نخست بوده‌اند و حدود یک درصد را دز سوم تشکیل می‌دهد.
نورمحمدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های واحد فوریت‌های پزشکی و درمان در منزل گفت: تیم‌های شرکت شهر سالم نیز این آمادگی را دارند که با حضور در منزل سالخوردگان، توان‌یابان و افراد بیمار واکسن آنها را تزریق می‌کنند.
او ضمن اعلام آمادگی جهت تزریق واکسن دز سوم به کلیه شهروندان تهرانی، از کارکنان و بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های ایشان دعوت کرد در اولین فرصت دز سوم واکسن خود را تزریق کنند تا در برابر موج احتمالی کرونا در آینده مصون بمانند.

۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 16028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =