تقدیر از طراحان ۵ شعار برتر سازمان مدیریت پسماند

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندانی که با احساس مسئولیت و همدلی در فراخوان طراحی شعار این سازمان شرکت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، مسعود عابدی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ایده‌های شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، آذرماه امسال طی فراخوانی از مردم درخواست کردیم تا با ارائه پیشنهادهای خود، ما را در زمینه انتخاب شعار سازمان مدیریت پسماند یاری کنند. 

مشاور مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی شعارها، توجه به موضوعات فرهنگی و آموزشی و تاکید بر اهمیت کاهش تولید زباله و تفکیک پسماند در مبدا است، عنوان کرد: با توجه به رویکرد موجود، از میان بیش از ۳۵۰ شعار ارسال شده، هیات داوران ۵ شعار برتر را انتخاب و آنها را در یک سطح ارزیابی کرده و همگی آنها را شایسته تقدیر دانسته است.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: حدود ۳۵۰ شعار از سوی شهروندان که ذینفعان اصلی مدیریت بهینه پسماند در پایتخت هستند به دستمان رسید که بسیاری از آنها مورد قبول بود و این کار هیأت داوران را دشوار می‌کرد. پرتکرارترین شعار ارسالی بر پایه «خشک و تر با هم نمیسوزه» بود با این وجود، هیات داوران ۵ شعار را به عنوان شعارهای برگزیده انتخاب کرده و قرار است به زودی از طراحان آن ها با اهدای جوایز نقدی تقدیر شود. 

عابدی در پایان گفت: شهروندان با مراجعه به سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به آدرس www.pasmand.tehran.ir می توانند اسامی برگزیدگان و ۵ شعار موردنظر را مشاهده کنند.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 16073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =