برپایی همایش خودرویی در بوستان بزرگ ولایت

همایش کشوری خودرویی با قابلیت نمایش نمادین ۵ هزار خودرو در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این همایش روزجمعه دهم دی ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۶ در پارکینگ روبروی مجموعه شهربانو به منظور نمایش خودروهای اسپرت، کلاسیک، آفرود و لوکس برپا شده و پذیرای عموم شهروندان است.
او  جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ساماندهی جوانانی که درسطح شهر باعث بوجود آوردن مشکلات ترافیکی می شوند را از اهداف مهم اجرای همایش کشوری خودرویی اعلام کرد و افزود: با برپایی این همایش ضمن ارایه آموزش های فرهنگی در خصوص نحوه رانندگی ایمن در شهر یا جاده ها، زمینه آشنایی جوانان با کار گروهی و تیمی،  آشنایی با شرکتهایی که در زمینه خودرویی فعال هستند و نیز اشتغال زایی فراهم می شود.
علاوه براین جذب جوانان در کمیته های کانون اتومبیلرانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از دیگر اهداف اصلی همایش کشوری اتومبیلرانی محسوب می شود.
به گفته این مسئول؛ برپایی این نوع همایش ها با حفظ موارد مطرح شده می تواند بعنوان یک پروژه فرهنگی بزرگ برای جوانان در سطح کشور ساماندهی و اجرایی شود.
هدایت خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی لازم به منظور شرکت و حضور در این همایش از طریق نصب بنر در سطح منطقه و فضاهای مجازی صورت گرفته است.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 16082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =