عملکرد رضایت بخش منطقه ۵ در ۹ ماه اخیر

جلسه نظارت دوره‌ای اداره کل کمیسیون ماده صد از منطقه ۵، صبح امروز با حضور معاونت اجرایی ماده صد، معاون شهرسازی و معماری منطقه ۵ و رئیس اداره اجرای احکام منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۵ ، در این جلسه عملکرد ۹ ماهه منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.در همین رابطه، حسین کاملی معاون شهرسازی و معماری منطقه ۵ با اشاره به جلسه نظارت دوره ای اداره کل کمیسیون ماده صد اظهار داشت: در این جلسه تغییرات منطقه، میزان آرای اجرایی، میزان وصول جرایم ماده صد و عملکرد نواحی به نسبت سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: عملکرد منطقه ۵ در مقایسه با سال گذشته، بهتر شناخته شد و از رتبه ۱۸ به رتبه ۸ ارتقا یافتیم. در وصول جرایم ماده صد نیز، سال گذشته نزدیک به ۸۰۰ میلیون وصولی داشته ایم که این رقم در طول ۹ ماه اخیر به ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون رسیده است و اکنون از جمله چهار منطقه اول تهران به شمار می رویم. 

کاملی در پایان با بیان اینکه ۱۶۵ رای در این ۹ ماه اجرا شده است، تاکید کرد: به طور کلی هیئت همراه اداره کل کمیسیون ماده صد از عملکرد منطقه ۵، طی ۹ ماه اخیر رضایت داشته و از توسعه، رشد و پیشرفتی که در انجام کارها وجود داشت، تقدیر و تشکر کردند.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 16092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =