برپایی نمایشگاه‌های عکس بصیرت در منطقه ۱۹

همزمان با سالگرد گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاه‌های عکس بصیرت در محلات منطقه ۱۹ برپا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه، حماسه ۹ دی را فرصتی ارزشمند برای آشنا کردن نسل جدید با ارزش های انقلاب دانست و گفت: در همین راستا ضمن فضاسازی و هویت بخشی به سیمای بصری شهر در میادین و معابر اصلی منطقه به مناسبت این روز، نمایشگاه های بصیرت نیز در سراهای محلات منطقه میزبان شهروندان منطقه در ۹ دی خواهند بود.
او ادامه داد: به همین مناسبت برنامه های فرهنگی دیگری نیز در قالب برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و دلنوشته با موضوع «عشق به ولایت و ائمه» در فضاهای مجازی تدارک دیده شده است. ضمن اینکه کلیپ های مناسبتی این روز با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سازی روز عزت، حماسه و شکوه در کانال های مجازی محلات منتشر می شود.
هدایت برگزاری جلسات و نشست های روشنگرانه (حلقه های صالحین) را از دیگر ویژه برنامه های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد و افزود: این نشست ها با هدف ایجاد بینش و بصیرت افزایی در پایگاه های بسیج و کانون های مساجد محلات، برگزار می شود.
 

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 16131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =