برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در منطقه ۱۸

نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات شهرداری تهران با حضور رییس و معاونان مرکز و رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸ در سالن اجتماعات این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان نشست هم اندیشی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و اداره روابط عمومی شهرداری این منطقه، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، با همراهی سمیه عالمی پسند سرپرست معاونت روابط عمومی، حمیدرضا عسگری سرپرست حوزه ریاست، حمیدرضاغلام زاده سرپرست معاونت بین الملل، حامد احسان بخش سرپرست معاونت تبلیغات و انتشارات ضمن بازدید از منطقه با رئیس و کارشناسان  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای جلسه یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن خوش آمدگویی به ریاست و معاونین مرکز ارتباطات و امور  بین الملل شهرداری تهران پیرامون موقعیت شهری منطقه صحبت و خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت ها و برنامه ریزی های انجام شده در حال فعالیت هستیم و امیدواریم با دعای خانواده شهدا و به برکت دعای ملت شهیدپرور و شهروندان بتوانیم پروژه های منطقه را مطابق زمانبندی به پیش ببریم.

در ادامه این نشست اکرم صوفی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ به بیان گزارش اقدامات اجرایی در بخش های مختلف این اداره پرداخت و گفت: در ۹ ماه گذشته که روابط عمومی منطقه هجده با رویکرد جدید آغاز به فعالیت کرده است، سعی بر آن داشته ایم تا با آموزش های تخصصی هر یک از همکاران نسبت به توسعه کمی و کیفی رسانه ای و ارتباطی اقدام کنیم. علیرغم پیچدگی و دشواری امور رسانه ای مدیریت شهری در مناطق کم برخوردار شهر تهران، سعی بر آن داشته ایم تا با همدلی و حرکت بر مسیر مشخص بتوانیم از تمام بضاعت اندکمان برای اخذ بالاترین و بهترین خروجی ممکن استفاده کنیم و به لطف خدا توانسته ایم رتبه روابط عمومی منطقه را از جایگاه نوزدهم در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به جایگاه ششم در شهریور ۱۴۰۰ برسانیم.

در ادامه این نشست میر مطهر محمد خانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: وظیفه ستاد ارتباط با نیروهای حوزه تخصصی در بدنه شهرداری است. باید برای بهبود وضعیت روابط عمومی مناطق، قبل از هر اقدامی به بررسی میدانی مشکلات همکاران پر تلاش روابط عمومی های مناطق بپردازیم.

محمد خانی در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در مرکز ارتباطات ارتقای جایگاه روابط عمومی شهرداری های مناطق و سازمان ها در بدنه شهرداری تهران است. اینکه روابط عمومی در متن فرآیند های مدیریت شهری نباشد قطعا در دراز مدت به کل سازمان آسیب می رساند. ما در شهرداری با بدنه جامعه در ارتباط هستیم و وظیفه روابط عمومی جز ارتباط مستقیم با مردم نیست. اگر در منطقه ای مثل منطقه ۱۸ تهران با کمترین امکانات و مشکلات خاص خودش بتوانیم خروجی مناسب ارائه کنیم نشان دهنده موفقیت ما است .

در ادامه این نشست، رییس حوزه ریاست و معاونان مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هر یک نسبت به موارد مرتبط با حیطه عملکرد مورد نظر صحبت و اعلام کردند که بازدید از مناطق شهری تهران دید متفاوتی نسبت به عمق تفاوت های عملیاتی و ستادی روابط عمومی های مدیریت شهری تهران ایجاد خواهد کرد که این دیدگاه های واقعی و میدانی باعث برنامه ریزی متفاوت برای ارائه امکانات و شیوه سنجش عادلانه خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این نشست، کارشناسان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ در حوزه های کاری خود به بیان نقاط قوت، ضعف و همچنین چالش های پیش رو در این حوزه پرداختند.

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 16139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =