یوم الله ۹ دی؛ روز پیروزی ایمان بر نفاق است

مراسم گرامیداشت و تجلیل حماسه نهم دی ( روز بصیرت ) با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ و جمعی از چهره‌های هنری و مذهبی در دارالمومنین تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این مراسم با تلاوت قرآن و شعر سرایی شاعر آئینی «احمد بابایی» آغاز و با تکریم از بسیجیان و فعالان حماسه نهم دی پایان یافت.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تسلیت ایام شهادت مظلومانه صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س)، طی سخنانی تلاوت کتاب الله و درک آیات نورانی قرآن مجید، انفاق در راه خدا همچنین ولایتمداری را از دلبستگی های حضرت زهرا (س) و الگوی مناسب و نعمت بخش زندگی پیروان این حضرت و ائمه برشمرد.
او در ادامه از حماسه ۹ دی به عنوان روز خوش ملت ایران در برابر فتنه دشمنان انقلاب و ایران نام برد و گفت: یکی از فرازها و نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی این حماسه است.
حجت الاسلام صدیقی از اعمال تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به عنوان نمونه‌ای از توطئه‌های دشمن علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: "ادخال سرور" در قلب مومن افضل عبادات است. از این رو امید بخشیدن، همدلی و اتحاد ملت ایران در این شرایط سخت و غلبه بر دسیسه‌ها کارگشاست.
حجت الاسلام صدیقی از نهم دی به عنوان ایام الله و روز پیروزی ایمان بر نفاق یاد کرد و یاداور شد: بی شک نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران با روشنایی نگاه امام زمان (عج) و رهنمود های رهبر عزیز همیشه خاموش می شود.
او ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای برگزاری این مراسم، برای مسئولان دلسوز منطقه آرزوی توفیق در خدمت گزاری به مردم کرد.
گفتنی است؛ این مراسم با حضور شهردار منطقه، سرپرست اموراجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران و کارکنان شهرداری، معتمدان و تعدادی از ائمه جماعات در ساختمان شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 16167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =