تکریم خانواده‌های معظم ۴ شهید دفاع مقدس در منطقه ۱۹

خانواده‌های معظم ۴ شهید دوران دفاع مقدس طی مراسمی با حضور شهردار منطقه ۱۹ و بخشدار شهر آفتاب تکریم شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای جعفرآباد ناحیه۴ در مراسم تکریم خانواده های شهیدان علی اصغر معبادی، عباس علی، حسن جعفرآبادی و ابوالفضل علیزاده شرکت و از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر کرد.  
او با بیان اینکه پنجشنبه های هر هفته تا پایان طرح مختص رسیدگی به درخواست ها و نگهداشت محل سکونت خانواده های معظم شهدا  است، افزود: این برنامه ویژه با عنوان طرح «محله شهید» یکی از محورهای اصلی طرح تحول در نگهداشت شهر محسوب می شود که امروز ۹ دی نیز پنجمین مرحله از این طرح  به تفکیک در نواحی ۵گانه اجرا شد.
شهردار منطقه ۱۹ گفت: در قالب اجرای این طرح، سیمای بصری معابر با اقداماتی همچون نظافت و پاکسازی معبر، لایروبی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، اجرای طرح کاپ، طعمه گذاری، رنگ آمیزی دیوار، حذف زواید بصری و... با بکارگیری بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی، نونوار شد.
هدایت ادامه داد: طی این برنامه از خانواده های شهیدان ناصر رحیمی در محله خانی آباد نو شمالی، شهید عباس علی حبیبی، سلیمان عبدی در محله نعمت آباد و مظفر حسین زاده در شهرک رسالت تقدیر و به مهمترین درخواست های آن ها در حوزه وظایف شهرداری رسیدگی شد.
 

۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 16174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =