یوم الله ۹دی تجلی بخش ماهیت انقلاب اسلامی شد

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در آیین گرامیداشت یوم الله ۹دی عنوان کرد: شهرداری تهران علاوه بر تلاش برای تعالی سبک زندگی شهروندان، به دنبال تثبیت هویت انقلاب اسلامی در شهر تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدحسن جعفرزاده در همایشی که به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: نه دی به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری تجلی بارز هویت و ماهیت انقلاب است. مردم فهیم و بصیر تهران و دیگر شهرهای ایران در مواجهه با حمله دشمن به ارزش های عاشورایی و اصل ولایت فقیه به صحنه آمده و بساط فتنه گران را جمع کردند.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت برپایی گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی گفت: در این روزها برنامه های مختلفی به همت ادارات و سازمان های شهرداری و شهرداران مناطق در محلات مختلف شهر تهران برگزار شده است.
آیین گرامیداشت یوم الله ۹دی روز پنجشنبه در تالار ایوان شمس و با حضور اعضای محترم شورای شهر، معاونین شهردار، شهرداران و معاونین و مدیران مناطق ۲۲ گانه برگزار شد. در این همایش علاوه بر سخنرانی شهردار محترم تهران گروه های فرهنگی هنری مختلفی با محوریت بصیرت به هنرنمایی پرداختند.
همچنین یکی از جانبازان روز نه دی به خاطره گویی پرداخت و از پنج نفر از فعالان و هنرمندان عرصه بصیرت از جمله خانواده شهید همدانی و جناب آقای ابوالقاسم طالبی تجلیل شد.
در انتهای برنامه نیز از دایره المعارف چهارجلدی روزشمار حماسه نه دی که به کوشش مرکز اسناد دفاع مقدس آماده و به چاپ رسیده است رونمایی صورت گرفت.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 16192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =