برگزاری نشست فصلی شهردار منطقه۱۷ با ائمه جماعات مساجد

نشست فصلی شهردار منطقه ۱۷ با ائمه جماعات مساجد در سالن اجتماعات شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، این مراسم باهدف تقویت فعالیت های دینی، اجتماعی و فرهنگی مساجد  با حضور حجت الاسلام و المسلیمن  صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ ، سرهنگ علیرضا تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، علما و ائمه جماعت مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده ریاست مرکز فعالیت های دینی در این جلسه اظهار داشت: ایام فاطمیه نباید کم رنگ شود و سردار عزیز حاج قاسم هرجا که بود خود را برای عزاداری ایام فاطمیه به کرمان می رساند تا در عزاداری ایام فاطمیه شرکت کند.

او در ادامه و با توجه به سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی را باید به مردم بشناسانیم و در منبرها از این شهید بزرگوار بسیار یاد کنیم  چراکه دنیا ژنرالی همانند سردار سلیمانی به خود ندیده است.

رضا شنگی، شهردار منطقه ۱۷ نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: به طور شبانه روزی در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات را سامان دهی کنیم و ریل گذاری خوبی برای رفع آن ها انجام دهیم.

در ادامه جلسه، سرهنگ پاسدار علیرضا تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی، به برنامه های سپاه با توجه به ایام پیش رو پرداخت و به نقش مهم اطلاع رسانی در مساجد و منبر ها اشاره و آن را مهم ارزیابی کرد.

او در ادامه گفت:حضور بسیج در مساجد و محله ها پر رنگ تر خواهد شد و این به معنای صرفا حضور فیزیکی نیست و باید  به دنبال آن مشکلی از مشکلات محله نیز حل شود.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 16213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =