دیدار شهردار منطقه۶ با خانواده شهید ارمنی طومانیان

شهردار منطقه ۶ به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی و تولد حضرت عیسی مسیح (ع) با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای اقلیت، با خانواده شهید طومانیان دیدار و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مسعود رنجبریان اظهار داشت: شهدا با خون خود اقتدار و عزت را  به کشور عزیزمان هدیه کردند و ارج نهادن به این فداکاری وظیفه ماست و ما هم در مناسبت های مختلف تلاش می کنیم با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشیم. به همین منظور، امروز در آستانه سال نو میلادی این فرصت را مغتنم شمردیم تا از خانواده‌ شهدای ارامنه  و صبر و مقاومت آن ها که بر هیچ کس پوشیده نیست تقدیر کنیم.

پس از این دیدار با حضور خانواده معظم شهید  طومانیان دو اصله نهال کاج به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید طومانیان در بوستان میرزای شیرازی غرس شد و آبنمای این بوستان که پیشتر توسط ناحیه ۳ تعمیر و بازسازی شده بود راه اندازی شد.

در این مراسم شریعت رئیس بنیاد شهید مناطق ۶ و ۷ ،سعید تیموری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ،امیر بختیاری شهردار ناحیه ۳،ابوالفضل درویش مدیر اداره فرهنگی و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند.

گفتنی است: شهید گاگیک طومانیان دوره آموزشی خدمت را در شهرهای شاهرود و شیراز گذراند و به لشکر ۶۴ ارومیه اعزام شد. پس از مدتی از آنجا به پادگان مریوان منتقل و ۲۶ مرداد ۱۳۶۶ در منطقه پنجوین به شهادت رسید.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 16219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =