برگزاری نشست عمومی شهردار منطقه۲۱ با ستادهای مردمی

به ریاست شهردار منطقه۲۱، نشست عمومی مدیریت شهری منطقه با ستادهای مردمی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در این نشست هم اندیشی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، از سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به ایام الله و روزی که باید به صورت مستمر به آن یادآوری و تذکر داده شود، اشاره می‌کنند.

او ادامه داد: در روز شهادت سردار دلها، عظمت و شخصیت وجودی ایشان بیش از پیش بر عموم مردم آشکار شد و به عنوان بنده مخلص خدا و فردی که خود را خالصانه در راه مردم فدا کرد، از وی یاد شد.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: تشکیل ستاد مردمی برای بزرگداشت شهید سلیمانی بسیار پسندیده است؛ چراکه این شهید والامقام از چهره‌های مردمی بودند، همواره در بین تمام اقشار مختلف جامعه بود و با آنان بی واسطه صحبت می کرد.

او اظهار داشت: ستاد مردمی بایستی زمینه ساز اظهار ارادت آحاد دوست داران شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت تعظیم و تکریم عمومی باشد تا تکریم سردار سلیمانی همچون ارادت به این شخصیت کم نظیر موج بزند.

این مقام مسئول افزود: شهید سلیمانی با منش و اخلاق پسندیده خود به مقامی که به آن رسیده بود، اعتبار و جلایی بسیار افزون بخشیده بود. وی با اتکاء به اخلاص به این مقام و محبوبیت در بین عموم مردم رسیده بود.

او در ادامه بیان کرد: همه در کنار یکدیگر همراه و همقدم هستیم تا به نام شهید سلیمانی خدمتی ماندگار را ارائه دهیم، تا به لطف خداوند در درگاه الهی مقبول بیفتد. راه شهداء را می بایست با عمل پیمود.

کاشانی پور اظهار داشت: اگر در راه خدمت به مردم، بدون توجه به نام و نشان و بی چشم‌داشت قدم برداشتیم، در راه مکتب شهید سلیمانی قدم برداشته‌ایم و رهروی راستین این شهید بزرگوار خواهیم بود.

او ادامه داد: شهید سلیمانی خود نمونه بارز مرد میدان و عمل بود؛ چنین شخصیتی شایسته تجلیل قدردانی و بزرگداشت است. تفکر این شهید والامقام الگوی ما در ارائه خدمت صادقانه باشد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست هم اندیشی شهردار منطقه۲۱ احکام اعضای ستاد مردمی شهید سلیمانی را اعطا کرد.

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 16250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =