خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم، توفیق است

دیدار مردمی حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)شهرک شهید باقری در محدوده ناحیه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، دیدار مردمی حجت الاسلام سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا به همراه وحید رضا محمدی، شهردار منطقه۲۲، در مسجد حضرت ابولفضل(ع)شهرک شهید باقری برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمد آقامیری در این نشست مردمی به پرسش و پاسخ با شهروندان پرداخت و گفت: خدمت‌رسانی بی منت به مردم یک توفیق است که خداوند متعال شامل حال ما کرده و باید به درستی پیگیر امور مردم باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: تعامل مداوم با مردم  جزئی از مطلوبیت های مدیریت شهری است، که عملکرد شهرداری را از نظر شهروندان در حد مطلوب قرار می دهد.
او با بیان اینکه این نشست ها با هدف ارتباط گیری نزدیک با مردم برگزار می شود، گفت: نشست های مردمی زمینه ساز تصمیماتی است که در جلسات بین مدیران و مسئولین اتخاذ می شود.
در ادامه این نشست مردمی وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه۲۲ به اهمیت حضور در مساجد منطقه برای طرح مشکلات شهروندان تاکید کرد و گفت: دیدار بی‌واسطه با شهروندان در این دوره بسیار ضرورت دارد و دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های مورد تاکید ما است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.
محمدی خاطر نشان کرد: تمامی مشکلات به صورت میدانی بررسی می شود و رفع این مشکلات در دستور کار تیم مدیریت شهری منطقه قرار می گیرد.
 

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 16281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =