به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با بیان اینکه شهرداری تهران ظرفیت بالایی در برنامههای توسعه محور شهروند دارد، گفت: تدوین و استقرار راهبردها و سیاستهای کلان در حوزه توسعه فیزیکی شعب، مسالهای است که باید با جدیت دنبال شود تا با تکیه بر برند شاخص و شناخته شده شهروند و دارا بودن نیروی متخصص و باتجربه بتوانیم از ظرفیتهای بالای شهرداری تهران جهت تخصیص فضای مناسب برخوردار شویم.
مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر لزوم توسعه شعب شهروند در تمام نقاط پایتخت بیان کرد: امیدوار هستیم به زودی با برنامهریزیهای صورت گرفته و رفع موانع موجود شاهد حضور پررنگتر فروشگاههای شهروند در تمام نقاط پایتخت باشیم و بتوانیم ضمن کمک به اقتصاد شهری، در ایجاد یک درآمد پایدار برای مناطق اثربخش باشیم.
قربانیان با اشاره به نقش تبلیغات و لزوم دارا بودن شکل واحد در نمای ورودی فروشگاهها تصریح کرد: نمای بصری و داشتن المان مشخص و یکپارچه هویت یک برند را میسازد، برند شهروند الگوی واحد و مشخصی در معماری شعب فروشگاهی خود دارد که لازم است در تمام شعب اجرا و پیادهسازی شود.
او با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: الگوهای فراوانی در خصوص آموزش و ارتقا سطح عملکرد نیروی انسانی وجود دارد که با اجرایی شدن آن علاوه بر ایجاد انگیزه و افزایش راندمان کاری میتوانیم شاهد تحول بنیادین در عملکرد کارکنان و مجموعه باشیم و در ادامه اهداف اصلی شهرداری تهران را در تامین رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان از فروشگاههای زنجیرهای شهروند به عنوان یک مجموعه خدماترسان دنبال کنیم.
نظر شما