استفاده از ظرفیت‌های شهرداری برای توسعه فروشگاه‌های شهروند/تلاش برای ایجاد درآمد پایدار برای مناطق ۲۲گانه

مدیرعامل شرکت شهروند در نشستی با حضور مدیران مناطق فروشگاهی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها جهت توسعه شعب فروشگاهی، بر لزوم رفع موانع موجود تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با بیان اینکه شهرداری تهران ظرفیت بالایی در برنامه‌های توسعه محور شهروند دارد، گفت: تدوین و استقرار راهبردها و سیاست‌های کلان در حوزه توسعه فیزیکی شعب، مساله‌ای است که باید با جدیت دنبال شود تا با تکیه بر برند شاخص و شناخته شده شهروند و دارا بودن نیروی متخصص و باتجربه بتوانیم از ظرفیت‌های بالای شهرداری تهران جهت تخصیص فضای مناسب برخوردار شویم.

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر لزوم توسعه شعب شهروند در تمام نقاط پایتخت بیان کرد: امیدوار هستیم به زودی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رفع موانع موجود شاهد حضور پررنگ‌تر فروشگاه‌های شهروند در تمام نقاط پایتخت باشیم و بتوانیم ضمن کمک به اقتصاد شهری، در ایجاد یک درآمد پایدار برای مناطق اثربخش باشیم.

قربانیان با اشاره به نقش تبلیغات و لزوم دارا بودن شکل واحد در نمای ورودی فروشگاه‌ها تصریح کرد: نمای بصری و داشتن المان مشخص و یکپارچه هویت یک برند را می‌سازد، برند شهروند الگوی واحد و مشخصی در معماری شعب فروشگاهی خود دارد که لازم است در تمام شعب اجرا و پیاده‌سازی شود.

او با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: الگوهای فراوانی در خصوص آموزش و ارتقا سطح عملکرد نیروی انسانی وجود دارد که با اجرایی شدن آن علاوه بر ایجاد انگیزه و افزایش راندمان کاری می‌توانیم شاهد تحول بنیادین در عملکرد کارکنان و مجموعه باشیم و در ادامه اهداف اصلی شهرداری تهران را در تامین رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان دنبال کنیم.

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: 16301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =