برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان سامانه ۱۳۷ در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷در دیدار با کارکنان واحد ۱۳۷ گفت: شما در خط مقدم کار و فعالیت در عرصه مدیریت شهری هستید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس سامانه ۱۳۷ جلسه ای با حضور رضا شنگی شهردار دارالشهدای تهران و مهدی بیگدلی رئیس اداره بازرسی منطقه ۱۷ برای تقدیر از کارکنان این اداره برگزار شد.

در این دیدار شنگی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نثار درود بر ارواح طیبه شهدا گفت: باتوجه به بارندگی هفته های پیش از نزدیک شاهد زحمات عزیزان بودم و خدا قوت به همکاران سامانه ۱۳۷عرض می کنم.

او افزود: باتوجه به اینکه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم باید به این نکته اشاره کنم، اگر از مکتب حاج قاسم صحبت می کنیم آنچه که اهمیت دارد این است که هرکس به نحوی، خودش را با مکتب حاج قاسم قیاس کند، ببیند تا چه حد به مکتب حاج قاسم نزدیک است و بهترین راه برای این قیاس خواندن وصیت نامه آن شهید بزرگوار است.

شهردار منطقه ۱۷ ضمن اشاره به رشادت های شهید احمدی مقدم افزود: شهید احمدی مقدم به کاری که انجام می داد باور داشت و اگر ماهم به کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم آن باور به یقین تبدیل خواهد شد.

شنگی در پایان ضمن تشکر از زحمات کارکنان سامانه ۱۳۷ خاطر نشان کرد؛ سردار سلیمانی با دستان خالی فرماندهی کرد و به دنیا ثابت کرد که با دستان خالی هم می شود کار کرد، ما هم این منش سردار سلیمانی را باید سرلوحه کارمان قرار بدهیم‌.

در ادامه این دیدار مهدی بیگدلی رئیس بازرسی منطقه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم از کارکنان این سامانه تشکر کرد.

شایان ذکر است محمود مخلص آبادی فراهانی رئیس اداره ۱۳۷ منطقه ۱۷ چند سالی است که این مسئولیت را برعهده دارد.

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 16308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =